PERSONAL TRAINING

‘Haal het maximale uit jezelf, je kan meer dan je denkt!’

Mijn passie gaat uit naar boksen en binnen het personal trainen zal ik, als de klant hiervoor openstaat, dit meenemen in de training. Dit komt mede doordat ik zelf op hoog niveau boks, in het verleden een aantal keren Nederlands Kampioen ben geworden en op dit moment profbokser ben. Boksen is conditioneel zwaar en tegelijkertijd spel. Het is een interactieve manier om met de sporters bezig te kunnen zijn.

De voordelen van boksen zijn:

• Een ideale warming-up en een afwisselende conditietraining. Zowel armen, schouders, rug, buik, heupen en benen worden allemaal getraind door de verschillende stoten, technieken en het ontwijken.

• Conditietraining en vetverbranding. Boksen heeft een explosief karater en is bijna een vorm van intervaltraining. Je verbrand zowel tijdens als na de training (als je nog aan het herstellen bent) een heleboel calorieën. De spieren worden intensiever gebruikt dan bijvoorbeeld op een crosstrainer of andere fitnessapparaten.

• Uitlaatklep. Iedereen heeft last van stress of zaken die je dwars zitten en dit kan een negatieve invloed op je gezondheid hebben. Boksen kan een uitlaatklep zijn om deze gevoelens zaken van je af te slaan!

• Zelfvertrouwen. Met name voor de vrouwen is het goed om te boksen. Je wordt er weerbaarder van, het vergroot je zelfvertrouwen en je ontdekt dat je eigenlijk meer kan dan je denkt.

Tarieven

Tarieven per 1-1-2018:

Personal Training 1 op 1, sessie 45 min. à €45,- (incl. 6% BTW)

• Intake gesprek
• Vaststelling hulpvraag
• Voeding advies
• Traject bepaling
• Trainingsadvies
• Afspraken maken

Personal Training 12 sessies, 1 les korting.

Personal Training 24 sessies, 2 lessen korting.

Personal Training 48 sessies, 4 lessen korting.


Small Group Training

Voor mensen die het prettiger vinden om in klein groepsverband te trainen, maximaal 4 personen.

Tarieven per 1-1-2018 :

2 Personen €35,-* p.p. per sessie à 45 min. (incl. 6% BTW)
3 of 4 Personen €25,-* p.p. per sessie à 45 min. (incl. 6% BTW)

Overige trainingsvormen

TRX training

TRX training ontwikkelt kracht, balans, flexibiliteit en core stabiliteit tegelijkertijd. De TRX is een mobiel trainingsmiddel wat gebruik maakt van de zwaartekracht en het lichaamsgewicht van de gebruiker om de oefeningen uit te voeren. Met letterlijk honderden verschillende oefeningen, variaties en combinaties, komt er geen einde aan de mogelijkheden waarop je TRX kunt inzetten om te trainen. Door gebruik te maken van je eigen lichaamsgewicht geeft de TRX een betere performance en functionaliteit dan grote trainingsmachines en stimuleert het de samenwerking van spieren in het hele lichaam. Suspension Training is voor een zeer brede doelgroep geschikt en biedt een effectief trainingsprogramma dat op elk gewenst fitnessniveau kan worden toegepast.

Kettlebel

De kettlebell wordt steeds populairder en is geschikt voor iedereen. Kettlebell training is een geweldige manier om je spieren te versterken, conditie op te bouwen, flexibiliteit te vergroten, vet te verbranden en af te vallen. De unieke vorm van de kettlebell en de vele verschillende oefeningen die je er mee kan doen bieden een perfecte combinatie van krachttraining en cardio. Kettlebell oefeningen kunnen een geweldige aanvulling zijn op iedere sport of fitness programma. Omdat je er je hele lichaam mee traint kun je echter ook met uitsluitend kettlebell oefeningen een strak en gezond lichaam ontwikkelen.

Bulgarian bag

De Bulgarian Bag helpt u bij het bereiken van allerlei fitness doelen, zoals krachtopbouw en conditie; meer explosiviteit; betere flexibiliteit; het stimuleren van vetverlies en het verkrijgen van meer grip.

Power ropes

Power Ropes, ook wel Battling Ropes genoemd, hebben hun opmars gemaakt in MMA en CrossFit en worden nu gebruikt door een meerderheid van atleten die op kracht en explosiviteit trainen. Deze trainingshulpmiddelen zijn universeel omdat ze de hele lichaamskern trainen. Power Rope training heeft een ontzettend zware impact op het uithoudingsvermogen en is een uitstekende manier om conditie en grip sterkte te ontwikkelen. Training met deze zware touwen is bovendien een uitstekend alternatief voor gewone cardio training. Veel sporters, zelfs ervaren atleten, vinden het zwaar om veel te rennen. Power Ropes bieden dezelfde goede resultaten, zonder de stress en de moeite van het rennen van grote afstanden. Een extra voordeel is dat training met Power Ropes een gecoördineerde fysieke inspanning vereist, die ontstaat uit de lichaamskern. Het grootste voordeel van Power Ropes is dat ze simpel te gebruiken zijn en geen ervaring vereisen.

Wilt u graag een keer één op éen les krijgen van mij? Neem contact op voor info of een intake gesprek, 06-52689253